Werving & Selectie

Werving & Selectie is het werven en selecteren van een vaste medewerker voor een bepaalde functie. U neemt de medewerker direct zelf in dienst middels een arbeidsovereenkomst.

Onze primaire activiteit is het werven en selecteren van MBO’ers, HBO’ers en Academici voor uiteenlopende specialistische functies en managementposities in diverse branches. Ook internationaal werven wij medewerkers voor specialistische functies.

Als u een vacaturevraag heeft dan wilt u deze zo snel mogelijk invullen met de juist gekwalificeerde persoon. Human Empowerment beschikt over een grote database met gekwalificeerde kandidaten. Bovendien zoeken we verder in de markt en boren we de juiste kanalen aan om kandidaten te vinden die bij uw organisatie passen.

Het gehele proces van werven en selecteren nemen wij van u over. U kunt de meest geschikte kandidaat kiezen uit de kandidaten die wij op korte termijn voorstellen. Zo houdt u tijd over voor andere werkzaamheden.

Werving & Selectie bij Human Empowerment verloopt als volgt:

  1. Intakegesprek om vacature, profiel en specifieke wensen helder te krijgen.
    Deze worden vertaald naar een functieprofiel en een wervende vacaturetekst.
  2. De vacature wordt op landelijke websites bekend gemaakt.
  3. Kandidaten worden actief benaderd via onze eigen CV-database, ons netwerk en andere kanalen.
  4. De eerste selectie van kandidaten vindt plaats: interviews op harde en zachte criteria, match met de organisatiecultuur, check van diploma’s, referentiecheck van geschikte kandidaten en eventueel een assessment.
  5. De meest geschikte kandidaten worden voorgesteld en sollicitatiegesprekken tussen kandidaat en opdrachtgever worden ingepland.
  6. Begeleiding van opdrachtgever en kandidaat in de contractfase
  7. Evaluatie van de werving en selectieprocedure en nazorg.

Afgestemd op uw vraag en behoefte, kunt u bij werving & selectie kiezen uit drie contractvormen:

  • exclusief
  • 1/3 constructie
  • no cure, no pay

Wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.